مصاحبه آرشیو خبر ها
شماره ی 19 ؟ برای دخترم ویکتوریا

شماره ی 19 ؟ برای دخترم ویکتوریا

شماره نوزده جدید یوونتوس خود را آماده زندگی تازه ای در خانه جدیداش یووه می کند، تیمی که می تواند روزهای روشن تری را برای او فراهم کند. متیا پرین در کنفرانس خبری روز معرفی رسمی اش تاکید کرد که به هیچ عنوان از رقابت هراسی ندارد.

 

با دو سه باشگاه صحبت کرده بودم، اما پیشنهاد یووه که از راه رسید را نمی توانستم بیشتر از این زمان را از دست دهم، پیشنهاد برای باشگاهی مانند یووه از ان نوع پیشنهاداتی ست که زیاد در زندگی ورزشی بازیکنان روی نمی دهد، فکر نکردم و نخواستم وقت را تلف کنم، سریع تصمیم به پیوستن به یووه گرفتم، می دانم که شتزنی اینجاست و شایستگی جانشینی جیجی بوفون است من اینجا هستم تا رقابت کنم و به هیچ عنوان از رقابت ترسی ندارم، رقابت صحیح و درست به پیشرفت کمک می کند و برای همه ما بسیار مفید است.

 

اما بوفون و حضورش در پاری سن ژرمن

 

اینکه هر سنگربانی بخواهد از او تقلید کند واقعا امکان پذیر نیست، او الگوی بسیاری از دروازه بان در سال های اخیر بوده، من در کنار او در تیم ملی تمرین کردم و فرصت یادگیری داشتم در حقیقت خیلی دوست داشتم که هنوز این فرصت و امکان را داشته باشم که در کنار او بازی کنم و از او یاد بگیرم اما حیف، می توانست به پیشرفتم کمک زیادی کند. من در مورد انتخاب او نظری ندارم و به هیچ عنوان از او انتقاد نمی کنم، این یک چالش جدید است که می تواند برای هر بازیکنی روی دهد حتی در چهل سالگی. به نظرم اگر در پاری سن ژرمن نمایش خوبی داشته باشد شاید دوباره او را در تیم ملی ببینیم.

 

یوونتوس

 

همیشه اهداف و برنامه های یووه روشن و کامل بوده، همیشه گفتم و این نکته را در در وینوو نیز گفته بودم، اینجا بوی پیروزی و قهرمانی می دهد، همه چیز اماده پیروز شدن است و حسی که اینجا احساس می کنید همواره به شما این نکته را تاکید می کند که باید برنده و قهرمان باشید. من در بدو ورود این حس را دیدم و احساس کردم، از هم تیمی ها و کادر فنی تا مسولین و تمام کارکنان مجموعه یووه این مسئله را می توانید ببیند و درک کنید. من واقعا از اینجا بودم خوشحالم و هیجان زده ام، تمام اتفاق هایی که این مدت در یووه دیده ام مرا شدیدا هیجان زده می کند و باعث میشود با انگیزه بیشتری برای یووه تلاش کنم.

 

کریس رونالدو

 

یک خرید غیر منتظره، البته من خیلی هم شگفت زده نشدم، باشگاه های کمی می توانند بازیکنی مانند کریس رونالدو را به خدمت بگیرند و یووه یکی از انها بود، یووه با بایرن و بارسا برابری می کند. ما از یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال صحبت می کنیم. یک بازیکن تمام حرفه ای و با کیفیت بالا. فکر می کنم او نیز با امادنش به یووه با دیدن و قرار گرفتن در جو یووه متوجه خواهد شد که به چه تیمی پیوسته. رفتار بازیکنان بزرگتر یووه مانند بارتزالی و کیه لینی با بازیکنان جوان نیز واقعا عالی ست، امدن کریس به یووه تنها برای این تیم بلکه برای فوتبال ایتالیا یک ترقی و پیشرفت محسوب میشود و می تواند کمک کند تا سری ا یک بار دیگر به اوج برگردد.

 

شماره نوزده

 

برای دخترم ویکتوریاهست که نوزده فوریه متولد شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: